FAQ - Ofte stillede spørgsmål



Jeg er ny på siden, hvordan handler jeg?

 

Du finder den vare du godt kan lide, oppe under de forskellige kategorier øverst på siden. Når du har besluttet dig, vælger du en størrelse og antal, trykker "læg i kurv", og så er varen i din indkøbskurv, du finder øverst i højre hjørne. Så kan du vælge at handle videre og komme flere varer i indkøbskurven, eller afslutte dit køb. Så går du til indkøbskurven, tjekker alt er, som det skal være, dernæst går du til kassen. Her indtaster du alle dine kontaktinformationer, godkender ordren og betaler med et af de viste kort på siden. Så er din ordre gennemført, og du skal tjekke din mail for en bekræftelse herpå.

 

 

Hvor lang tid går der fra, jeg har bestilt, til jeg har varen?

 

Typisk vil der gå 1-4 dage alt efter, hvad tid på dagen du har bestilt varen. Vi bestræber os på at pakke og sende alle varer inden kl. 16, så hvis du booker inden, er der stor chance for den bliver sendt samme dag.



Hvad hvis en vare er udsolgt?


Hvis en vare er udsolgt, bestiller vi den med det samme, og skulle den mod forventning være udgået eller mangler på leverandørens lager, så får du selvfølgelig muligheden for at annullere eller finde en anden vare.



Hvad modtager jeg fra Sporty-care.dk efter, jeg har lavet en bestilling?


Når du har færdiggjort en ordre på siden, vil du modtage en bekræftelse pr. mail på dit køb. Derfor er det vigtigt, du tjekker din kvittering grundigt igennem for evt. fejl, og hurtigst muligt underretter Sporty-care.dk, hvis dette skulle være tilfældet.



Kan jeg ændre i min bestilling?


Hvis varen er pakket eller sendt, er det ikke muligt at ændre den igangværende ordre. Hvis vi skal ændre ordren, skal du kontakte kundeservice på info@sporty-care.dk.



Kan jeg handle på Sporty-care.dk, hvis jeg er under 18 år?


Du kan ikke handle på siden, hvis du er under 18 år, da man ifølge dansk lovgivning skal være 18 år for at kunne indgå aftale.



Hvordan returnerer jeg en vare? 


Du skal finde proceduren under "information" nederst på siden, der er et afsnit om returvarer, som skulle hjælpe på bedst mulige måde med at få sendt varen retur.

Hvis du benytter vores returlabel, er det muligt for os at tracke din returnering, så den ikke bliver væk undervejs. Sammen med din returlabel modtager du også en komplet guide til returneringen.

 

 

Jeg har modtaget en forkert vare, hvad gør jeg?


Vi beklager meget, hvis du har modtaget en forkert vare. Hvis du kontakter vores kundeservice, vil vi hjælpe dig med at få den rigtige vare og få sendt den forkerte vare retur.



Hvor længe er mit gavekort til Sporty-care.dk gyldigt?

 

Gavekortet er gyldigt i 2 år fra udstedelsesdatoen. Du kan læse mere om vores gavekort under handelsbetingelser.


 

Har Sporty-care.dk en fysisk butik?

 

Sporty-care.dk er en webshop, men vi har et showroom i hjertet af Aarhus, hvor du f.eks. kan prøve tøj eller skinner ligesom i almindelige fysiske butikker. Vi har valgt denne løsning for, at du kan få skarpe priser på sportsplejeprodukter.